 |
www.mojamuzyka9598.fora.pl :::forum muzyczne:ambient,idm,nujazz,dnb,house...''Technikum Mechanizacji Muzyki''@.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz 'Royal' Ochmann
Administrator
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Pon 11:58, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a co powiecie na temat Goblin 4 ???
Seria Goblin'ów przypomina mi moje amigowe dzieciństwo :)
Jedyna część, którą przeszedłem od początku do końca to była dwójka. Jedynki nie udało mi się zdobyć, a dyskietki od trójki padły, gdy byłem mniej więcej w połowie gry.
Trzeba będzie w końcu nadrobić zaległości i przejść wszystkie części na emulatorze Amigi, a następnie kupić część czwartą :)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Izabelcia
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: BYTOM
|
Wysłany: Pon 12:41, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Assassin's Creed: Revelations
Pierwsza część Assassin’s Creed mimo skrajnie różnych opinii sprzedała się b. dobrze. To wystarczyło aby światło dzienne ujrzał sequel, który podbił serca większości graczy. O ile przygody Altaira potrafiły usypiać po godzinie zabawy, tak Ezio Auditore nie pozwalał użytkownikowi oderwać się od ekranu, aż do napisów końcowych. Ubisoft postanowił kuć żelazo póki gorące, dzięki czemu w nasze ręce dosyć szybko trafił Brotherhood. Rozgrywka dla pojedynczego gracza była całkiem sympatyczna chociaż krótka, zaś eksperyment w postaci trybu multiplayer można uznać za udany. Teraz przyszedł czas na Assassin’s Creed: Revelations, czyli ostatni rozdział przygód uwielbianego Ezio.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Globox
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Sob 16:36, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Resistance: Fall of man
''Resistance: Fall of man'' jest grą z gatunku FPS autorstwa pracowników studia Insomniac Games, znanych przede wszystkim dzięki serii platformówek, opowiadających o bajkowych przygodach Ratcheta i Clanka. Tym razem developerzy postawili na zdecydowanie cięższy klimat, ponieważ zaprezentowali nam alternatywną wizję dwudziestowiecznej historii. Posiadacze PlayStation 3 oglądają zatem zmagania połączonych sił amerykańskich i brytyjskich z morderczymi przedstawicielami rasy Chimera, która najechała Ziemię.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz 'Royal' Ochmann
Administrator
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Sob 16:48, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tego jeszcze nie było ;)
Symulator prac górniczych (17 Luty 2012)
Symulator prac górniczych Wciel się w szefa robót górniczych. Wysadzaj w powietrze i krusz skały oraz steruj ogromnymi maszynami wiertniczymi.
Jako szef robót górniczych będziesz musiał planować prace wiertnicze. Rozpocznij od podłożenia ładunków wybuchowych, aby następnie do gry mogły wejść buldożery i ogromne wiertła górnicze. Steruj wszystkimi maszynami, począwszy od robót górniczych, po zadania transportowe, kończąc na ekipach specjalnych.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cassis Manon
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 15:02, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Asura's Wrath z niespotykanym wcześniej poziomem dynamiki, dramatyzmu i interaktywności dostarczy graczom świeżego podejścia do gier akcji. Na targach E3 gra zadebiutowała w swej grywalnej wersji, a uczestnicy 'Expo' mieli szansę doświadczyć gniewu, który napędza Asurę i dzięki któremu zacierają się granice między elementami czystej rozgrywki, filmowymi wstawkami, a także elementami interaktywnej narracji, której twórcą jest sam gracz. Kombinacja ataków dystansowych i dynamicznej walki w zwarciu napełni 'Burst Gauge' Asury - miernik, który odzwierciedla stale rosnący poziom szału bohatera. Kiedy ów poziom osiągnie szczyt, nawet najwięksi przeciwnicy będą musieli ugiąć się przed gniewem Asury i jego szaleńczych, niszczących ataków, pięknie graficznie oddanych w grze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Globox
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Sob 15:16, 17 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Binary Domain
Binary Domain to gra akcji, nawiązująca klimatem do produkcji filmowych, takich jak Matrix, czy Ja Robot. W mrocznej wizji przyszłości roztaczanej przez Toshihiro Nagoshi i studio Ryu ga Gotoku, gracze wcielą się w agenta specjalnie wyszkolonego oddziału i ruszą do walki z rosnącymi w siłę humanoidalnymi robotami. Kto stoi za globalną intrygą wykorzystującą cyborgi do przejęcia władzy? Gracze uzyskają odpowiedź na to pytanie zagłębiając się w wielogodzinną kampanię, zawierającą przerywniki filmowe i wątki budowania relacji ze swoim zespołem. Historia ukazana w Binary Domain będzie bardziej emocjonująca, dzięki wprowadzonemu systemowi dialogów, który pozwola określić, jakie emocje towarzyszą wypowiadanym słowom, czy komendom rzucanym w trakcie bitwy.
Akcja w Binary Domain została osadzona w realiach science fiction w niedalekiej przyszłości. Toczy się w 2080 roku w Tokio. W stolicy Japonii coraz mocniej uwidacznia się przepaść między bogatymi a biednymi. Miasto jest podzielone, a na domiar złego wybucha wojna między ludźmi a robotami. Gracz za zadanie ma dowodzić oddziałem żołnierzy, którzy mają pomóc w uratowaniu miasta z opresji.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Globox
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Czw 17:21, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
I am alive
Cztery lata minęły odkąd Ubisoft na targach E3 zapowiedział I Am Alive. Wówczas liczyłem na jej rychłą premierę, ale w praktyce okazało się, że pierwszy projekt został skasowany, a stworzenie kolejnej wersji powierzono innemu studiu. Po drodze zmienił się także wizerunek głównego bohatera (perspektywa z FPP na TPP oraz wiele innych kwestii, o których prawdopodobnie nigdy się nie dowiem). Zamysł jednak pozostał ten sam.
W ''I am alive'' jesteśmy jednym z niewielu ocalałych po katastrofie, który wyrusza na poszukiwania zaginionej żony Julie i córki Mary. Pierwszym przystankiem jest dom rodzinny. Znajduje w nim list od Julie, która prosi go, by je odnalazł. Problem w tym, że został on napisany prawie rok temu, co znacznie komplikuje sytuację, ale mężczyzna zrobi wszystko, by odzyskać swoje bliskie osoby. W tym momencie kończy się prolog, który możecie zobaczyć na materiale wideo dołączonym do niniejszej recenzji. Fabuła jest dość przekonująca i poprowadzona w umiejętny sposób. Jeśli nie chcemy, nie musimy jej jednak śledzić, ale powinniśmy, bo warto.
Ciężko zaszufladkować I Am Alive. Najprościej rzecz ujmując mamy tutaj do czynienia z survivalem, bowiem najważniejszym elementem rozgrywki jest przetrwanie w nieprzyjaznym środowisku. Mimo wszystko jest to dość nietypowa produkcja, która na tle innych wyróżnia się pod kilkoma względami. Elementy platformowe, podczas których musimy odnaleźć jedyną słuszną drogę do celu, przeplatają się z walką (za pomocą broni lub wręcz, gdzie musimy wciskać szybko prawy spust) z napotkanymi przeciwnikami. Jeśli na tym zakończyłbym wyjaśnianie, wyszłoby na to, że I Am Alive jest grą bez pomysłu - na szczęście nie jest, bo posiada wiele indywidualnych, interesujących rozwiązań.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hugoberg
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Czw 14:46, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Syndicate
Jako agent Miles Kilo rzuceni zostaliśmy w wojnę pomiędzy dwiema rywalizującymi między sobą korporacjami, tworami, które w 2069 roku zastąpiły światowe mocarstwa. My zaś, jako trybik w machinie wojennej skazani jesteśmy na ciągłe wykonywanie rozkazów…do czasu, kiedy na drodze nie staje ruch oporu – wtedy sytuacja zaczyna się komplikować, bo ów trybik zauważać zaczyna, że z tym światem jest jednak coś nie tak…
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz 'Royal' Ochmann
Administrator
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Czw 14:52, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Rayman: Origins
kochany Rayman znowu powraca, tym razem w 2D, ale to nic i tak go kocham :)
Cytat: | Samo przejście gry nie jest zadaniem specjalnie trudnym. Na pewno nie wymaga małpiej zręczności i dzięki temu Rayman idealnie nadaje się do połączenia kilku pokoleń graczy. Przy czym nie dajcie się nabrać kolorowej oprawie - po przekroczeniu połowy gry poziom trudności idzie dość znacznie w górę, w porównaniu do początkowego pikniku. Dojście do końca etapu wciąż nie jest bohaterskim wyczynem, ale liczba zdobywanych po drodze lumków robi się coraz mniejsza. Rośnie za to liczba powtórzeń poszczególnych elementów etapu. Trudno się wściekać na tak urokliwą grę, więc dobrze, że choć czasem jakaś walka z bossem, czy szczególnie upierdliwa seria przeszkód podnosiły mi ciśnienie, to frustracja nigdy nie wzięła góry. |
...w pełni się zgadzam !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz 'Royal' Ochmann
Administrator
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Pią 19:09, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Spec Ops: The Line
Akcja gry rozgrywa się w słynnym na cały świat Dubaju, o którym w rzeczywistości mówi się "miasto marzeń", a któremu w grze bliżej jest do "miasta-widma". Strawiona przez piaskowe burze metropolia została całkowicie odcięta od świata, a wszelkie próby ewakuacji ludności cywilnej skończyły się fiaskiem - wszelkie, a w zasadzie jedna, w której udział wzięła 33. Dywizja pod wodzą pułkownika Johna Konrada. Żołnierze co prawda weszli do miasta, ale już z niego nie wyszli. Dopiero pół roku później z miasta nadano sygnał SOS, na skutek którego do Dubaju wysłano specjalną jednostkę. Czyli nas.
Nierzadko jest tak, że decyzje podejmujemy "tu i teraz". Nie ma czasu na głębsze rozeznanie się w sytuacji, bo nad czym się tu zastanawiać (jeśli w jednej chwili ktoś pojawia się nam przed nosem i ochoczo wymachuje giwerą). O tym czy ktoś przeżyje czy nie, często decyduje po prostu to, w którą stronę skierujemy swoją lufę, a nie - tak jak w przytoczonym wcześniej Mass Effect - kliknięcie w wybraną opcję dialogową w trakcie trwania cut-scenki. Z podjętą decyzją trzeba żyć dalej, podobnie jak nasi podwładni, którzy co prawda wykonują nasze rozkazy, ale niekoniecznie muszą podzielać nasze zdanie. A wydarzenia potrafią zmienić człowieka zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz, co po jakimś czasie łatwo zaobserwować na przykładzie Walkera i dwójki jego towarzyszy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hugoberg
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 15:50, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Starcraft 2: Wings of Liberty
StarCraft II: Wings of Liberty kontynuuje epicką historię Protosów, Teran i Zergów, opowiedzianą po raz pierwszy w legendarnej strategii czasu rzeczywistego StarCraft. Te trzy odmienne i potężne rasy ponownie staną do walki o dominację i przetrwanie. Legiony jednostek znanych z oryginału, ich ulepszone wersje i całkowicie nowe typy spotkają się na polach walki całej galaktyki.
Kampania StarCraft II rozpoczyna się w miejscu, w którym kończy się StarCraft: Brood War. Dzięki niej poznasz dalsze losy bohaterów znanych z pierwszej części gry a także nowe postacie, z którymi uczestniczyć będziesz w historii pełnej przygód i intryg.
Blizzard ponownie oferuje niezwykłą grę on-line dzięki usłudze Battle.net, która czyni z tego tytułu jedną z najlepszych gier czasu rzeczywistego na rynku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cassis Manon
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Czw 16:12, 19 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dead Island to gra akcji, w której gracz wciela się w postać mężczyzny uwięzionego na opanowanej przez zombie tropikalnej wyspie. Z potworami stacza widowiskowe pojedynki, próbując jednocześnie odnaleźć zaginioną żonę. W Dead Island gracz wciela się w jedną z czterech postaci. Bohater budzi się otoczony przez ludzi którzy są pewni, że za moment zamieni się w żywego trupa. Niestety nie może sobie przypomnieć przez kogo i gdzie został pozbawiony człowieczeństwa. Okazuje się, że wyspę na której przebywa opanowały zombie. Bohater podejmuje próbę przeżycia i niesienia pomocy innym ludziom. Droga do celu nie jest prosta i przede wszystkim usiana przeciwnikami. Dead Island prezentuje zaawansowany poziom wykonania. Jej działania oparte są na piątej wersji Chrome Engine dzięki czemu realistycznie przedstawia otoczenie oraz przeciwników. Nowa wersja silnika gry odpowiada także za tryb kooperacji, który pozwala w dowolnym momencie dołączyć do czyjejś gry. Oprócz trybu kooperacji gra oferuje tryby rozgrywki wieloosobowej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Globox
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Czw 16:21, 19 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jagged Alliance - Back in action
Doczekaliśmy się nowej odsłony Jagged Alliance. Po wielu perypetiach związanych z tworzeniem 'trójki', przenoszeniem produkcji pomiędzy jednym studiem a drugim i dziwną polityką posiadającego prawa do marki Strategy First wreszcie możemy przekonać się, jak seria z lat dziewięćdziesiątych radzi sobie w nowych szatach i nowej rzeczywistości.
Fabuła zabiera nas na utopijną wyspę Arulco, przypominającą klimatem jeden z krajów Ameryki Południowej. My wraz z zespołem najemników mamy pomóc lokalnej ludności w walce z królową Deidranną, wreszcie usuwając ze stanowiska samą jej wysokość. Tym, którzy grali w drugą część Jagged Alliance, fabuła może wydać się ciut znajoma. I nie ma w tym przypadku: Back in Action jest tak naprawdę odświeżoną wersją „dwójeczki”. Są tu więc znane lokacje, misje i postacie, podobny sposób rozgrywki i wreszcie – grywalność zatrzymująca przy komputerze na długie godziny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cassis Manon
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 6:05, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Uprising 44: Powstanie Warszawskie - tak wyglądają ulice Warszawy
Produkcja przedstawiająca Powstanie Warszawskie oczami jednego z jego uczestników. Uprising 44 jest grą strategiczną z elementami taktyki, choć posiada też wiele elementów charakterystycznych dla innych gatunków, w tym np. rozwój postaci znany z RPG. W oczach autorów tytuł ma przedstawiać historię z perspektywy pewnego oddziału, a co za tym idzie, nie będzie dokonywał moralnej oceny powstania. Gra zawiera wiele lokacji z centrum Warszawy, możliwie najwierniej odwzorowujących stan miasta z 1944 roku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Globox
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Nie 13:30, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Polska odpowiedz na Dead Space
Gra okrzyknięta przez niektórych jako polski Dead Space, przedstawia świat po nuklearnej zagładzie i ludzi mieszkający w podziemnych schronach, gdzie codziennością jest walka o przeżycie z agresywnymi wyrzutkami społeczeństwa i przerażającymi mutantami.
Akcja gry rozgrywa się na terenie Polski, jednak w świecie alternatywnym. Druga Wojna Światowa potoczyła się w nim inaczej niż znamy z lekcji historii co doprowadziło do wybuchu trzeciej wojny. Kulminacyjnym momentem był zmasowany atak bronią nuklearną, który zmienił naszą ojczyznę w wyjałowioną pustynię. Zmusiło to ludzi do schronienia się w potężnym, wielopoziomowym schronie "Chwała". Mieszkańcy wiodą w nim względnie spokojne życie. Sielankę zaburzają pojedyncze przypadki występowania tak zwanego syndromu zamknięcia. Naszym bohaterem jest Albert Tokaj, jest kimś w rodzaju psychoanalityka specjalizującego się w leczeniu wspomnianego wcześniej syndromu. Kolejny dzień zaczyna się rutynowo i nudno. Albert diagnozując pacjentkę "zafascynowany" jej opowieściami zasypia i śni przerażający koszmar.
Afterfall Insanity jest survival horrorem przypominającym nieco serię Resident Evil oraz Dead Space.Jest to dzieło naszego rodzimego studia Nicolas Games Intoxicate.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|